wtorek, 31 grudnia 2013

Liebster Award

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zostałam Nominowana przez autorkę bloga http://story-of-my-life-onedir3ction.blogspot.com/
Bardzo dziękuję za nominację <3

1. Jesteś Directioner? Jeśli tak to dlaczego i od kiedy?
Jestem Directioner od 2,5 roku ;) Zostałam nią ponieważ kocham One Direction(wiem, to brzmi tandetnie ale taka prawda) i chcę wspierać chłopców w ich karierze.

2.Ulubiona piosenka?
Mam baaaardzo dużo ulubionych piosenek ale chyba najbardziej lubie.....,,Why don't we go there''-One Direction.

3.Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam podzielić się z innymi moją wyobraźnią i zobaczyć czy im się to podoba.

4.Jakie są twoje zainteresowania?
A więc mam wiele zainteresowań ale m.in.: to.....śpiew, taniec, dekorowanie wnętrz i inne takie xd.

5.Już było no ale:
*Cały album TAKE ME HOME, UP ALL NIGHT, MIDNIGHT MEMORIES one direction, 
*piosenka Lolly-Justin'a Bieber'a
*,,Talk Dirty''.

6.Ile masz lat?
14, ale zaraz 15 rocznikowo ;).

7.W co najchętniej się ubierasz?
Emm....trampki za kostkę, luźna koszulka, na to szeroki sweter albo bluza do tego czarna beanie i rozpuszczone włosy ;).

8.Kto jest twoim idolem?
*One Direction, Justin Bieber, INNA, i jeszcze ktoś xd.

9.Czy byłby z ciebie dobry Sherlock?Dlaczego?
Nie....nie wiem, nie widzę się w tej roli ;).

10.Jakie jest twoje największe marzenie?
Wyjechać do Londynu, znaleźć DOBRZE płatną pracę, mieć duży dom, i być żoną Harry'ego Styles'a ;p.

11.Ulubiony przedmiot w szkole?
Język angielki i biologia ;).

Dobra odpowiedzi już były , troche was przynudziłam ;D
Z okazji Nowego Roku życzę wam dużo radości abyście kiedyś spotkały naszych ulubieńców i abyście nigdy nie były smutne <3
Kocham was <3

Styles Carol xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz